Результативність педагогічної діяльності

Мої творчі здобутки
У 2016 р. участь у міській виставці педагогічних ідей і знахідок. Посібник на тему: «Формування соціально – екологічного світогляду дошкільника засобами природи».
Посібник присвячений формуванню у дітей дошкільного віку соціально-екологічного ідеалу та емоційно-ціннісного принципу в організації процесу ознайомлення дітей з природою. У посібнику пропонуються різноманітні теоретичні та практичні матеріали з використанням педагогічної спадщини В.Сухомлинського, матеріали Школи ППД з питань «Емоційно-ціннісного компоненту формування екологічного світорозуміння дошкільників», конспекти авторських занять, розробки нетрадиційних форм та методів роботи з дітьми у пошуково-дослідницький лабораторії, а також матеріали спільної діяльності ДНЗ і сім’ї з питань патриотичного виховання.


Показники успіхів і досягнень  щодо духовного  зростання особистості

Група
Показники
Молодший дошкільний вік
4-й  рік життя
·     Кольоросприйняття.
·     Слухова чутливість звукосприйняття (корисне -  шкідливе. Відчуття на дотик, дотикові особливості поверхні (безпечні і небезпечні).
·     Розмаїття форм, пропорцій, симетрія.
·     Розуміння нюхового сприймання, запахи.
·     Виявляють інтерес до художнього слова, художніх засобів.
·     Навчання дитини робити добро.
Молодший дошкільний вік
5-й  рік життя
·     «Естетична зіркість».
·     Індивідуальна образність. Опис .
·     Узагальнення істотних ознак, вражень.
·     Емоційно-оцінна діяльність.
·     Зацікавленість художньою літературою.
·     Розуміння потреб інших, турбота.
Старший дошкільний вік
·     Чуттєве пізнання дійсності.
·     (Вміння вдивлятися, прислухатися, розвиток чуттєвої пам’яті).
·     Відчуття єдності з природою  («Я – частинка природи», « Я –природа», «Я + Природа =Гармонія).
·     Відтворення знань в різних видах діяльності.
·     Використання художнього слова, художніх засобів.
·     Оцінка вчинків уміння передбачити наслідки.
·     Усвідомлення дитиною своєї позиції (активна допомога, дбайливий догляд, розумне користування).

Коментарі