Результативність педагогічної діяльності
Мої творчі здобутки
У 2016 р. участь у міській виставці
педагогічних ідей і знахідок. Посібник на тему: «Формування соціально – екологічного світогляду дошкільника
засобами природи».
Посібник присвячений формуванню у дітей
дошкільного віку соціально-екологічного ідеалу та емоційно-ціннісного принципу
в організації процесу ознайомлення дітей з природою. У посібнику пропонуються
різноманітні теоретичні та практичні матеріали з використанням педагогічної
спадщини В.Сухомлинського, матеріали Школи ППД з питань «Емоційно-ціннісного компоненту
формування екологічного світорозуміння дошкільників», конспекти авторських
занять, розробки нетрадиційних форм та методів роботи з дітьми у
пошуково-дослідницький лабораторії, а також матеріали спільної діяльності ДНЗ і
сім’ї з питань патриотичного виховання.
Показники
успіхів і досягнень щодо духовного зростання особистості
Група
|
Показники
|
Молодший дошкільний вік
4-й рік життя
|
·
Кольоросприйняття.
·
Слухова чутливість звукосприйняття (корисне - шкідливе. Відчуття на дотик, дотикові
особливості поверхні (безпечні і небезпечні).
·
Розмаїття форм, пропорцій, симетрія.
·
Розуміння нюхового сприймання, запахи.
·
Виявляють інтерес до художнього слова, художніх
засобів.
·
Навчання дитини робити добро.
|
Молодший дошкільний вік
5-й рік життя
|
·
«Естетична зіркість».
·
Індивідуальна образність. Опис .
·
Узагальнення істотних ознак, вражень.
·
Емоційно-оцінна діяльність.
·
Зацікавленість художньою літературою.
·
Розуміння потреб інших, турбота.
|
Старший дошкільний вік
|
·
Чуттєве пізнання дійсності.
·
(Вміння вдивлятися, прислухатися, розвиток
чуттєвої пам’яті).
·
Відчуття єдності з природою («Я – частинка природи», « Я –природа», «Я
+ Природа =Гармонія).
·
Відтворення знань в різних видах діяльності.
·
Використання художнього слова, художніх засобів.
·
Оцінка вчинків уміння передбачити наслідки.
·
Усвідомлення дитиною своєї позиції (активна
допомога, дбайливий догляд, розумне користування).
|
Коментарі
Дописати коментар